keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Trimmi päivä venyi


Mun piti mennä vain siistimään Doris toisin kävi...:)

Lähdin siis aamulla noin.11 Saaran trimmaamoa kohti med Doris. Bussissa oli ihan äklön kuuma ja taisin saada jonkin sortin auringon pistoksen kun myöhemmin pyörytti vähän... Minun piti siis mennä siistimään Doriksen tassut ja korvat sekä häntä ja jotain aluskarvoja. No, minä siistin ne. Pesin Saaran kanssa yhden villakoiran, föönasin sen, se oli kivaa :) Sitten siivosin ja pesin hyllyjä ja poistin Fiinalta punkin sun muuta pikku toimintaa. Mun piti lähteä klo 17 mutta sitten Saara oli menossa Tarjan luokse ja halusin mukaan (siis. Doriksen kasvattaja). Lähdin siis sinne ja trimmasin Lantin tai no nypin sen selän ja jotain muuta, en siis mitenkään "kunnon" trimmi,trimmiin...;)

Sitten syötiin siellä. Päästin Doriksen, Kiihkon ja Raivon kanssa juoksemaan ja leikkimään pihalle. Se oli niin innoissaan ja juoksi monta kertaa ympäri pihaa kera poikien. Sitten välillä kävi uimassa lammessa ja taas juostiin! Niin ihania nuo parsonit! 

Sitten Tarja ja Saara menivät viemään Tarjan auton tarkastukseen ja minä päästin ulos Tarjan ja Marjun bordercollie Ormin ja sen veljen Luckaksen joka oli hoidossa Tarjalla. Ne taas oli kaksi hassua poikaa. Ne paimensi sekä minua, että lelua;) Ne oli siis ihan hassuja, hyppi yms. kaikkea mitä parsoneilla ei tule mieleenkään. Yritin tehdä lopussa Ormin kanssa jotakin hyppy agia kolmella hypyllä. Tein siis takaakiertoja ja jotain eteen menoja. Se on ihana kun tekee ihan täysiä koko ajan. 

Tää mun trimmi päivä jatkui siis klo. 22.oo asti ja sitten pääsin kotiin, huh! 

Huomenna meillä lähtee puolo 10 bussi kohti purina.areena, taas :) Käyn huomenna ostamassa myös mökille mukaan 12 aurauskeppejä, että voin siellä harjoitella keppejä. Sitten on jo Forssa ja agiortu. :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu