sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Näytti reenit

Tänään huimat kaksi kirjoitusta, heh :)
  Toisaan otsikon mukaan pidettiin Doriksen kanssa meidän omat näyttely treenit tänään. Meni ihan kivasti. Doris ei katsonut minuun päin kuin muutaman kerran ja palkkasin sitä vähemmän siitä kun ei katsonut minuun. Oppi on siis jotenkin mennyt perille jes ! :) 
   Eli olen toiminut tuon näyttely kävelyn kanssa sillä tavalla, että kun ei katso minua palkka ja jatkuu taas sitten kun alkaa kävelemään lähes koko ajan minuun päin katsomatta niin palkka tulee hiukan harvemmin ja siitä taas lähtee harventamaan. 

 Liikkeet oli muutenkin ihan kivat ja ei vetänyt muuten kuin aluksi. Eli minun ei tarvinnut kiristää hihnaa lainkaan. Jolloin liikkeetkin tuli nätisti esille. Olen alkanut tehdä pientä ravia nopean kävelyn sijasta, mutta jossakin vaiheessa minulla on taipumus nopeuttaa omaa juoksuani jolloin Doriskin nopeuttaa omaansa ... Sitten vain hidastan loogisesti... 


Seisomiset meni ihan hyvin. Tein muutaman minuutin seisotuksia, koska Päivi seisotti meitä kauan, koska hän arvosteli aika kauan joten pidensin aikaa sen jälkeen annoin namin ja tein väliin kävelyn ja taas seisotin. Kokeilin myös vapaata seisottamista joka meni ihan hyvin.

Forssan kr laput tuli ja parsoneita on 22. Doris voi pärjätäkkin koska karva on nyt tosi hyvä! Toivottavasti Irinalla on juuri silloin hyvä päivä, koska jos näyttely menee hyvin niin oikeesti agirotukin menee ihan superisti, koska mun mieliala kohoaa!! :)




Hatti, Saaran uusin koira. Otin kuvan agileirillä, mutta en ole esille laittanut , ihana koira!<3

Doriksen uusi kaveri melkein paras kaveri, Hessu. Eli siis minun toinen hoitokoirani Rhodesian koira Hessu
Huomenna mennään reenaamaan purinalle keppejä ja jotakin tekniikkaa! Huomisiin :)

1 kommenttia:

Blogger Elina T kirjoitti...

Tsemppiä Forssaan! Kaunis tyttö teillä:)

Elina
www.screamcrackers.fi

22. kesäkuuta 2010 klo 3.53  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu